torsdag 18. september 2008

Nye motsigelser i frp!


Mazyar Keshvari fra frp slår til igjen! Hurra for ytringsfrihet. I tabloid i dag går Keshavari ut mot en muslim i Oslo som har foreslått alkoholfri dag på restauranger og diskoteker. Keshavari mener nå at nok er nok!! Slike uttalelser provoserer Keshavari fra Iran og minner ham, ifølge ham selv om landet han rømte fra! Hehehe! Det er tydeligvis bare frp'ere som får lov til å komme med idiotiske forslag her i samfunnet. "Når man velger å bosette seg i Norge må man følge norske lover...." Ok, her var det snakk om et forslag. Kanskje et merkelig forslag! Det finnes da alkoholfrie kafeer og restauranter her i byen, så jeg personlig forstår ikke helt problemet og jeg personlig setter heller aldri mine ben i nærheten av Karl Johan på fredag eller lørdag natt. Men jeg kunne aldri tenke meg å hisse meg opp over at noen foreslår noe sånt. Dette har da Kristelig Folkeparti alltid stått for.

Men frp'ere flest har jo ingen som helst hemninger ved å snakke imot seg selv, det skal være demokrati, men ikke for alle, ytringsfrihet, men ikke for alle,valgfrihet, men ikke for alle. Spesielt motsier Keshavari seg selv i sitt innlegg mot innvandring i en tekst fra frp's hjemmesider:

"Vi trenger en innvandringspause i Oslo nå. Landes hovedstad har flest antall innvandrere, noe som merkes på veldig mange områder. Svært mye av det innvandringen har ført med seg er positivt, spennende og en berikelse for det norske samfunnet. Men vi må også innse at det dessverre er negative sider ved innvandringen. Nærmest samtlige sosiale barometre og forskning viser at spesielt ikke-vestlige innvandrere kommer dårlig ut. Det gjelder på de aller fleste områder fra arbeidsledighet, kriminalstatistikk, levekår og helse."

Spesielt ikke-vestlige, altså.... Hmmmmm....

Ingen kommentarer: